Kızlar özel bir klinikte muayene oluyorum bebegimizi 3 boyutlu görmek için. Dün gittiğimizde doktor amniyon sıvısının biraz fazla olduğunu sekerden olabileceğini şeker ve hamur işlerinden uzak durmami söyledi. Bir gün öncesi devlet hastanesinde şeker yüklemesi yaptırmıştım sonuçlar temiz çıktı demişti oysaki doktor. Başına böyle bisey gelen var mı?