_defnee Deletedmom137 Ped kullanma dedi doktorum daha da kötü yapıyormuş. Zaten az kaldı Doğuma. Bakalım artık.
_defnee Deletedmom137 Benim ayakta da otururken de aynı sadece fazlalaştı. Ve idrarımı yaparken ağrım oluyor.