Deletedmom137
Canım benımde aynıydı 21+4 um şuan dediğin gibi sarımsı ve ıc camasırmda ıslaklık oluyordu. Doktorma sordugmde bebegın suyu o haftaşarda kanlı gelır berrak gelmez dedi.
Zaten 4 gn oncede gıttım gordum çok sukur herseyı ıyıydı.
Icın rahat olsn doktoruna yıne sor ama