ayse1205 Tugceecikk ahh keşke keşke. İlk defa böyle oluyo peki benim ilk defa oluyo ve koltuk altından olunca korktum hani kanser mi diye ama kitle yok gögüslerim ağırıyo koltuk altından itibaren ve çok ağırlık yapıyo sanki
Tugceecikk ayse1205 normalde şişip böyle ağır düşcek gibi bi ağrı oluyodu bu ara sanki içten bi ağrı var dediğin gibi korkma ya adetten ya bebektendir ☺️
HilalG ayse1205 Ederim kuzumm bende çok dua bekledim Allah yardımcınız olsun gönlünüze göre versin 🤲İnşallah güzel haberler alırsın ❤
Seva__sevaaaa ayse1205 aşırı olmasada olur herkesde farklı ola bilir önemli olan rengi beyaz kremsimi?
Ozlmece22122 ayse1205 iki çocuğumda ilk belirtim göğüs değildi bunda göğüslerim devasal olmuştu ve komple ağrıyordu kendimde bı gariplik olduğunu fark edip hastaneye gittiğimde hamile olduğumu öğrendim
ayse1205 Ozlmece22122 ben her ay gariplik var bende diyorum ve test yapıyorum hep negatif o yüzden şimdi yapmıcam testi zor tutuyorum ama yapmıcam
Seva__sevaaaa ayse1205 bende adetten önce beyaz kremsiydi adet geciktikten sonra sarıya döndü öyle devam etti
ayse1205 DilanDag böyle üst bölgeden itibaren acıyo benimde ama hamilelik mi psikolojik mi adet yaklaşıyo ondan mı hiç bilemiyorum 🤷🏻♀️
ayse1205 Seva__sevaaaa 3 günüm var adete çarşamba da doktor kontrolum var inşallah güzel haber alırım bende
Krcnummu Benim son adetim 6 Aralık ondan sonra bir daha adet olmadım ama 6 haftalık hamileyim yani 13 ocakta geç döllenme olmuş ben adetim gecikti sanırken meğerse bebiş geliyormuş🤗 Her şey olabilir kızlar Allahtan ümidi kesmemek lazımmış 🤲🏻
Krcnummu ayse1205 amin inşallah canım isteyen dileyen herkese nasip etsin Allah 🤲🏻 Kendim ebeyim pcos var ve Dr uğraşabilirsiniz demişti ilk deneme ile oldu şükür rabbime😊