Bsrlmnemr PrensTaha lökosit 3+ var olduğu anlamına gelir ama ne kadar var artık orasını bilemem doktoruna göster bakalım
Damla________ PrensTaha benimde pozitif 3 yazıyor lokositte ama doktor öyle b şey demedi sadece bi ilaç yazdı toz bir kullanımlık o kadar bide bol su iç dedi size ne önerdi ilaç yazdı mi
Snmdnz PrensTaha niye oyle diyor canm eger bi risk gordugun doktorun oyle demis olabilir sormadnmi neden diye
Snmdnz PrensTaha anladm canm bol su tuket. Enfeksiyon olunca erken dogumu tetikler tabi canm ama hersey takdiri ilahi❤
smyldn PrensTaha PrensTaha valla canım hamileliğimin eeen basından beri enfeksyonum vardı her türlü fitil antibiyotik doktor ne verdiyse kullandım geçmedi hiç erken doğum riskimde olmadı Allaha şükür 🤲🏻 Şuan 33+4 oldum hala enfeksiyonum var . Korkup bebeğini daha cok olumsuz etkileme Allahın izniyle bisey olmaz doktorunla konus ilaç baslatsın bol su iç ve dua et Allahın izniyle sağlıkla al kucağına 🤲🏻🤲🏻
Bsrlmnemr PrensTaha canım burda böyle yazan var çok ama onun için bizlere zarar vermeyen ilaçları var. Doktoruna danış yardımcı olur. İnşallah hemen iyileşirsin tabi varsa belki çok önemli değildir.
Asli123 PrensTaha çok değil enfeksiyonun evham yapma benmde böyleydı gece suyla karıştırılan içecek var doktorun ondan vermiştir o geçiriyor bi de iç çamaşırlarını ütüle korkma 🥰
Humi PrensTaha ozel bolgeni sabun veya benzeri biseyle yikama, gunluk ped kullanma, ic camasirin pamuu olsun ve hep kuru tut, en onemlisi bol bol su ic ayrica erken dogum riskin olacak kdr cok degil korkmaIn
PrensTaha Bsrlmnemr yazıyor kullanıyorum gidiyorum hiç geçmemiş diyor. Abartıyor mu acaba iyice kafayı yedim 🤨
PrensTaha Asli123 çok sık sık değiştiriyorum ütülüyorum normalde su içememe rağmen içmeye çalışıyorum
Damla________ PrensTaha monurol yazdı bana su içmeye dikkat et ben ilk hamileligimde çok içiyordum doktor cokmu su içtin dedi 😂
Zengines PrensTaha canım ben enfeksiyonu bol su ve kefirle attım. Kesinlikle uygula hem kefir bebegede yararlı. Aylardır gecmeyen enfeksiyon 10 günde gitti vücudumdan