Benim tavsiyem bu anakucaklrini bebeğiniz doğunca almanız.bazi bebekler çok sakin oluyor oyuncağa hiç gerek olmayan düz anakucaklarinda daha mutlu oluyorlar.bazilari ise huysuz ve daha haraketli oluyor onlar için sallanma ve oyuncak fonksiyonları olan iyi oluyor.bence bebeğiniz doğduktan sonra 2.ayinda kendisine deneyerek almanız.