Telatabih Sltn01 inşallah idrara yansımamıştır daha 🙈 Çarşamba adeti beklicem artık ama dün akşamdan beri adet olacakmışım gibi alt karın ağrım kasık ağrım bel ağrım var inşallah yeni oluşum oluyorur dua edin 🤲🏻
Sltn01 Telatabih bende sık idrara çıkma , kabızlık ve ağız tadım bozuldu canım o şekil şüphelendim. Ama inşallh sende de çıkar rabbim nasip eder. Çıkarsa şöyle mutlaka merak ederim😊
kivircik_01 Telatabih herkeste bir olmuyor aslında en sağlıklısı adet gününün geçmesini beklemek ama asla bekleyemiyoruz 🙈 ben 4 gün kala erken gebelik testi yaptığımda silik çizgi görmüştüm. İnşallah sancıların yerleşme sancılarıdır 🥰
Sltn01 Telatabih gerçekten mi canım ay üzüldüm şimdi ya sıkma canını sen çok kafana taktığın için olmuyır psikolojik olarak etkiliyor seni . Biraz daha rahat olsan aslında canım 🥺
derinsvy Sltn01 ben kan takibimi sağlık ocağında yaptım bu sefer ama hic orali olmadılar hic biseye bakmadilar
Ehnr Telatabih kimyasal nasıl oluyor değerleriniz nasıldı arkadaşımın da aynı durum sanırım değerler hemen mi düşüyor düşük mü çıkıyor yükseliyor mu bilgi verirmisiniz
Telatabih Ehnr kan değerim düşük çıkıyor ve artış 48 saatte iki katına çıkmıyor canım mesela 38 66 altı gün sonra 130 olmuş bu şekilde 250 ye kadar çıkıp sıfırlanmıştı
Sltn01 derinsvy ilgilenmiyorlarsa ya aile hekiminizi değiştirin yada neden böylesiniz diye dile getirin canım . Gebe takiplerinizde boy kilo tansiyon bakıp haftanıza göre sizi doktora yönlendirip size uygun vitamini vermeleri gerekiyor .
derinsvy Sltn01 zaten aile hekimi ikinciye kan vermeye gittiğimde senin değerin zaten çok yüksek değil ki neyini takip ettiriyosun demisti bi daha sonucumu ondan almadım