Telatabih canım benimde 1.gebeliğim kimyasal oldu 4 aralıkta şimdi bende korkuyorum tekrar yaşamaktan. Sağlık ocaklarında 1 gün sonra kanlar sisteme düştüğü için ben özel de veriyorum hemen çıkıyor biraz sabırsızımda. Sağlık ocağına git gebelik şüphem var de kan alırlar hemen zaten . Ertesi gün çıkar ve gebe iseniz gebe kaydınızı yapar ve sizin boy, kilo,tansiyon değerlerinize bakar ona göre sizi takip etmeleri gerekiyor . Vitamin ise hemen verilmiyor onun için doktorunuz size bilgi verir.