Keşke bu soruları doktora sorsaydın canm çünkü burda kimse doğru bir yanıt veremez bebeklerinizi karşılaştırmayın çok çeşitlilik gösterir hafta hafta herkesin ki birbirini tutmaz boşuna kendini üzme. Yanlış anlama buradaki cevaplara göre üzülme diye diyorum çünkü bende öyle yapıyorum bu benim bebeğimin kilosu ve boyu çünkü diğerleri daha farklı olabilir ki bu da çok doğal. İnan burda herkes kendi yaşadığını bilir ama bu bende böyle oldu sende de aynı şekilde olacak diye bişey yok. Sende ki olumsuz bir sonuç bende olumludur ya da tam tersi. Kendini bu sonuçlara bağlama 😘