zlemAcar MervemitYldrm 🤷🤷🤷 bazı şeyler demek göreceli oluyor. Son model cihazlar diyorsunuz 🤔 bende gördüm ama ne diyeyim hayırlısı olsun 🙏💕
MervemitYldrm zlemAcar gezdim ne bileyim aynı yerdenmi bahsediyoruz başka zeytin tıp mı acaba sizin dediğiniz ben anladım iyi değilse sizlere göre gitmeyin devlet hastanesinden bin kat iyi sonuçta
gokcekubra Gulsenkaragoz Muayene ucretleriyle birlikte doğum ücretine de zam gelmedi mi gülsen hanım?
Profilsizkisi Rmysnrrr ben de Hatice hanıma gidiyorum özel sigortam var doğum ücreti farklı olabilir mi acaba kaç haftalık hamilesiniz 😍
Rmysnrrr Profilsizkisi canım ben hamilelik aşamasına gelemedim henüz inş Hamileyimdir bu ay 🙂 ama ablalarım orda doğum yaptı çok memnunuz hatice hanımdan hem hekim olarak hemde ameliyatdaki morel verişinden 🙂 ama bende şu ana kadar hep ona gidiyorum çok ilgili kendisi 🙂
MerveKya zlemAcar evet çok ilgili bi doktor yani bir de sadece hastaları gelmiyor önceden çalıştığı yerlerden ziyarete gelende var denk geldi bi kaç kere. Bu arada gününüz belli olmuş sağlıkla alın inşallah kucağınıza kızınızıı 😊
zlemAcar MerveKya amin canım 🤗🤗🤗 inşallah sağlıkla salim hepimiz kucsgimiza alalım bebeklerimizi... Evet belli oldu. Heyecan çok var. 😍
MerveKya zlemAcar Allah yardımcımız olsun valla ne diyeyim bilemedim artık kucağınızda olucak bunu bilmek bile çok güzel ☺
Profilsizkisi Rmysnrrr inşallah 😘 Allah gönlüne göre versin. Ben de memnun kaldım değiştirmeyi düşünmedim normal doğumu destekleyen bir doktor mu acaba biliyor musun?
Heather Habibe_1990 esentepe hastanesi neşe hanıma gidiyorum ben de. Hem dr dan hem hastaneden memnunum fiyatta yazmış arkadaşlar zaten tavsiye ederim😊
MervemitYldrm ElifNaz21 anlamadım ne demek istiyosun içinde evdet sezeryan 1300 okadar epidural için ayriyeten diğer ozeller gibi yalandan 1000 lira almıyor en azından devletten daha iyi hizmet ediyor sonuçta devlette Zübeyde var burda insan içine girmeye korkuyor daha girer girmez bağıran insanları görüyorum sağa sola hava yapmak insanlardan nefretlerini çıkartmak için yaptıklarını görüyorum yani ama ben zeytin tıpta böyle biseyler le karşılaşmadım
ElifNaz21 MervemitYldrm arkadaşım klavyenin azizliğine uğradım. Ben acemiyim demek istedim. ilk kez gidecem oraya senden öğrenmek istedim. Bende kısmetse 10 güne ameliyat olacam hatta olumlu yorumunu görünce biraz ferahladım . Teşekkür ederim.
Nurayy28 Gulsenkaragoz ben osmangaziye gidiyorum 80 muane 2200 normal dogummus bakalim belki bende hayat hastnesine gecerim
DilsenDede Gulsenkaragoz başka hangi doktorlar var acaba? Ultrason videosu falan veriyor mu ? Yani fazla fazla ilgileniyorlar mı 😊
GecesMom Jimer’de bora yalçınlar’a gidiyorum çok memnunum harika bir doktor kendisi, muayene ücretide 125 tl doğum ücreti bilgisini bilmiyorum hiç sormadım ☺
DilsenDede GecesMom bende ona gitmeyi düşünüyorum nasıl bir doktor acaba? Ultrason Video falan veriyor mu ?
Rmysnrrr Profilsizkisi kesinlikle ilk lafı normal doğum ama baskıda yapmıyor illa ki diye anneye bırakıyor tercihi 😊
Gulsenkaragoz Nurayy28 eğer turk metalle anlasmaniz varsa esinizin calistigi fabrikanin indirimde oluyo dogumda