Habibe_1990 Kızlar bursada beğendiğiniz hastane varmı sezeryan dogum ücreti ne kadar özel tavsiye ettiğiniz bir doktor varmı.
Bhrmsv Habibe_1990 medicanayı beğendim neriman hanıma gidiyorum fakat fiyat konusunda 3500 normal 4000 sezeryan dediler 1000 tl epidral farkı diyorlar ve bunlar şuankı fiyatlar artacak dediler buda beni sinir etti açıkcası doktoru çok begenmeme ragmen yeni arayısa girdim ve hayat hastanesini begendim yeni yapıldı malum.ve çok uygun normalde sezeryanda 1800 tl ☺ Bursanın en ucuz özel hastanesi
gizemgnll Habibe_1990 Esentepe hastanesi , normal de sezeryan da 2500 canım, yenidoğan ünitesi de var. Doktorum da Emre Uysal, tavsiye ederim cok memnunum 😊
MervemitYldrm Habibe_1990 Orhangazi ozel zeytin tıp merkezi süper ben oraya gidiyorum normal doğum 1000 Sezaryan yada normal+epidural 1300 canım herşey içinde oluyor harika muane ücreti normal gittiğinde sigorta varsa 50 yoksa 70 TL nst 10 tl 🤗🤗🤗ben çok memnunum
zlemAcar Habibe_1990 doktor mümin Karahasan canım. Cerrahide çok başarılı.. kesinlikle tavsiye ederim..
bernabetul momof3 jimerin bu seneki fiyatları 5100 tl, normal ve sezeryan aynı dediler. Çok fazla artmış gerçekten.Siz memnun kaldınız mı?
Habibe_1990 Anadolu hastanesin ücretini bilen varmı Bhrmsv kontrollerde aylık ne kadar ücret verdiniz
merveeed Bhrmsv bende medicanaya gidiyorum doktorum oraya geçtiği için ama fiyat konusunda bilgim yoktu aydınlanmış oldum😵
Gk-love Bhrmsv bende medicanaya gidiyorum müzeyyen hanıma.. nisan sonunda sordum 4000₺ normal 4600₺ sezaryan dediler 😀😀 gerçi bnm anlaşmalı kurum ama meraktan sordum.. dr muayene ücreti sgk lı 200₺.. bekleme süreme 2 ay kaldığı için haziran sonuna kadar muayene ücretini normal ödüyorum ☺
Bhrmsv Habibe_1990 muayene ücreti 85 tl kontrolde para vermıosunuz zaten ama dediğim gibi en ıygun hastane her anlamda hayat hastanesi
Bhrmsv Bhrmsv Habibe_1990 medicana hastanesini soruyorsan benim doktorum muayene ücreti 125 tl ama doktora göre değişiyormuş orda sanırım ben neriman hanıma gidiyorum
zlemAcar MervemitYldrm bir arkadaşın bebeğinin göbeğine mandal bile takmamislardi. Devlet hastanesinden farksız bir hastahane.. ve hijyenik olmadığını duydum. Zaten tıp merkezi olarak geçiyor.
ElifNaz21 MervemitYldrm herşey içinde derken ? Sen biraz acemiyim bu konuda . Ne oluyor? Bende orada olacağım ameliyatı kısmtse ?
MervemitYldrm Habibe_1990 annem kumlada oturuyor oraya otobüs var 12 dk sürüyor yol eğer burdan gidicek olursam arabamız var eşim götürüyor canım 😊
MerveKya Esentepe Hastanesi Emre Uysal’ı kesinlikle tavsiye ediyorum hastanede çok temiz ve çalışanlarıda ilgili Emre Bey zaten çok güler yüzlü, fazlasıyla ilgili olan bi doktor mesleğinde çok iyi. Doğum ücretinde 2500 normal sezeryan 😊
MervemitYldrm zlemAcar ben kendim gidiyorum gözümle gördüm gayet hijyen kurallarına uygun amaliyathane doğumhane olsun son model cihazları var ve bebeği yikamiyolar sadece siliyolar sen istemeden düşünün yani normalde yıkıyorlar 😃😃
MerveKya zlemAcar evet çok ilgili bi doktor yani bir de sadece hastaları gelmiyor önceden çalıştığı yerlerden ziyarete gelende var denk geldi bi kaç kere. Bu arada gününüz belli olmuş sağlıkla alın inşallah kucağınıza kızınızıı 😊
Rmysnrrr Bende jimer hatice hanıma gidiyorum çok memnunum normal 3.500 sezeryan 4.000 muayne ücretleride 120₺
Profilsizkisi Rmysnrrr ben de Hatice hanıma gidiyorum özel sigortam var doğum ücreti farklı olabilir mi acaba kaç haftalık hamilesiniz 😍
Gulsenkaragoz Ben Hayat hastanesine gidiyorum nazmiye hanima cok memnunum muayene ucreti 85 doğum hem normal hem sezeryan ikiside 1800
gokcekubra Gulsenkaragoz Muayene ucretleriyle birlikte doğum ücretine de zam gelmedi mi gülsen hanım?
Seherasln Gulsenkaragoz hayat hastanesinde eğer gece Doğumunuz olursa doktor 1000 tl fazla istiyormuş öyle duydum ama emin değilim 🤔
DilsenDede Gulsenkaragoz ilgili bir hastane mi acaba? Muayene de fazla fazla ilgileniyor mu video veriyor mu mesela 🤔çok soru sordum ama ☺
zlemAcar MervemitYldrm 🤷🤷🤷 bazı şeyler demek göreceli oluyor. Son model cihazlar diyorsunuz 🤔 bende gördüm ama ne diyeyim hayırlısı olsun 🙏💕
MervemitYldrm ElifNaz21 anlamadım ne demek istiyosun içinde evdet sezeryan 1300 okadar epidural için ayriyeten diğer ozeller gibi yalandan 1000 lira almıyor en azından devletten daha iyi hizmet ediyor sonuçta devlette Zübeyde var burda insan içine girmeye korkuyor daha girer girmez bağıran insanları görüyorum sağa sola hava yapmak insanlardan nefretlerini çıkartmak için yaptıklarını görüyorum yani ama ben zeytin tıpta böyle biseyler le karşılaşmadım