Onurmerve44 yaşla ne alakası var ya 20 yaşındasın diye beş sene sonramı çocuğun olması lazımmış yani .iyi bir doktor bul bence sen iste rahim filmi çektir hemen .sonra yumurtalaman her ay düzenli oluyormu diye takip yaptır.düzenli olmuyorsan klomen veya famera gibi ilaçlar var onları kullaıp yumurtaların büyüuü gelişiyor .eşinde sperm testi versin belki sorun eşindedir her ihtimali değerlendir gerisini Allaha bırak