Bende 4 yıldır evliyim,pcoluyum ve hâla bebek yok.Ama hamile falan görsem,ya yeni doğulmuş bebekli aile görsem özenmiyorum,ne de üzülmüyorum,ne de lafama takmıyorum onlarda var,bende niye yok.Neden kendimi üzeyim boşyere.İnanıyorum ki,Allah banada vakti gelince vericek,sabretmek gerekiyo sadece.Bence sizde hamile olanlara falan bakıp üzülmeyin,vakti gelince olucak😊