Tugceuzuntopcu Harvicell eşim xiaomi marka aldı çok kibar ve çok güzel ölçüyo. Weebaby almıştık önceden eczaneden 40 derece ve üstü ölçtü hep bozuk çıktı. Şimdi bundan memnunuz hepsiburadan veya gitti gidiyordan almıştı sanırım eşim.
Pelo_00 Harvicell doğru ölçüm yapıyor bebeğim henüz doğmadı ama kendimiz için kullandık. Hemen ölçtüğü için huysuzlanmaya vakti olacağını sanmıyorum. Bebeği olanlar arkadaşlarım çok memnunlardı.