Harvicell Kızlar merhaba kullandığınız ateş ölçer var mı tavsiye edebileceğiniz bugün indirimlerin son günü ya alayım dedim ☺️
AyaYlmazYldrm Harvicell canim binmki weebaby ama berbat doktorlar bile en iyisi koltukalti diyor bence oyle al ben onunla ölcuyorym
minikmelegim_ En iyisi braun kulaktan ölçer ama bana fiyati cok geldigi icin braun civali koltukalti ates olcerini aldim. Doktorlarda koltukaltindan ölceni oneriyormuş daha iyi sonuc verdigi icin
Pelo_00 Harvicell ben braunun kulaktan ölçenini aldım memnunum alından temassız olanlarınada bakabilirsiniz
Harvicell Pelo_00 kullanıyor musunuz şimdi doğru ölçüm yapıyor mu birde bebek huysuzlanıyor mu kulağa temas edince
fosforlukalem Braun thermoscan 7 önerdiler bana. Ben de onu aldım. Fiyatı biraz yüksek ama ateşölçer önemli Allah hiç birimize kullanmayı nasip etmesin tabii 🙏🏼
Ffulyalkan Bende e bebekten braun aldım temassız oda ısısını suyunu mamasını herseyini ölçebiliyormuş. Daha kullanmak nasip olmadı ama az kaldı
Pandabekleyenanne Harvicell doktorum temassız veya kulaktan ölçer alma koltukaltından ölçer al dedi. Bende braunun koltuk altından ölçenini aldım. Temassızlarda 1-2derece fark oluyo evde 38ölçüyolar biz burda 40görüyoruz demişti
Pelo_00 Harvicell doğru ölçüm yapıyor bebeğim henüz doğmadı ama kendimiz için kullandık. Hemen ölçtüğü için huysuzlanmaya vakti olacağını sanmıyorum. Bebeği olanlar arkadaşlarım çok memnunlardı.