Zzss2707 ilk 3 aylığına kadar krem önermiyorlar normalde ondan dedim ama bebisinde zamanı büyük sıkıntı olmaz bende şuan 30 haftaligim geçsin geçsin yoksa çok kötü odurum valla bidaha gelmese keşke canım 😊bebisleri sağlıkla alsaydık hayırlısıyla canim🙏😊