Eva41 evet canım bişeylerle uğraş. Mide sorunun var mı bakalım onu da öğren. Midendeki sıkıntıdan dolayı da oluyor olabilir. Doktorun sana hamileyken de kullanabileceğin basit mide ilacı verir. Büyük ihtimalle iyi olacağını düşünüyorum. Çünkü atak geçiren tanıdığım kim varsa bu yöntemle sorunu hallettiler. Stres yaptığında midene vurmamış oluyor bu sefer çarpıntı da olmuyor. Göğsün sıkışır gibi olmuyor