Ve bende sonunda doğum yaptim kizlar Meleğim e kavuştum 8nisan satt 6:40da kizim geldi
Bebegimm gözünüz aydın allah analı babalı büyütsün insallah
Tbrk gözünüz aydın canim allah analı babalı büyütsün
İnşallah sağolsun Allah herkeze bu tatli duyguyu tatirsin 😘😍😍
tubibon bende yaptım canım doğum sezaryenle olduk 11 günlüğüz 😊