Asilduru gaddarca yazmamışın haklisin yanında ne kadar adam çok olursa o kadar geriliyorsun benim kayın valide iki hafta kaldı annemlere vardı cümbür cemaat doğmadı doğmadı derken öyle gerildim ki bide sancı çekerken bir dünya insan yanimda eşin e dedim yanimda kimseyi istemiyorum gönder herkesi doğumdan sonra kimse kalmadi yanimda kafa dinledim biraz bende