Smyy06 ilaç içtiğiniz sürece bi korkunuz olmasın 🙏🏼 Genellikle düşük dozda başlatıp gittikçe yükseltiyorlarmış. Benim 7 olduğu için 50 ile başladım. Ama her ay mutlaka kontrole gidin. Benim iki ayda 7 den 1 e düştü. İlacı düzenli kullanınca düşüyor. Stres yapmayın 🙏🏼 Ama bence endokrine gitmelisiniz, bu konuda en iyisi onlar. Ben önce dahiliyeye gitmiştim memnun kalmadım sonrasında endokrine gittim çok memnunum içim de gayet rahat 🙏🏼