Nihalnihal Merhaba, benim de ilk öğrendiğim de 4’lü bir değerdi. Her sabah aç karna ilacın yarısını bölüp içtim. Son kontrolümde 2.7’ye düşmüştü. Doktorum 2.4’e düşene kadar devam edeceğiz, düşürdükten sonra da bu şekilde kalması için doğuma kadar devam edeceğiz dedi. Kesinlikle aksatılmaması gereken bir konu, düşüğe bile sebep olabiliyormuş.