Bsgl ilk hamileliklerde oluyor sanirim benimde göbeğim de var ikinciye hamileyim simdi hic çatlamadım 37+5im
Suan sadece bebek yağı kullanıyorum
Ilkinde de çok şey kullandım ama çatladım malesef bu birazda ten le alakalı
Herşeyi yaptıysan yinede çatlıyorsan telden dir bol su iç sürekli yağlar dan kulanmaya devam et gerekirse gün icin de tekrarla üşenmeden nacizane tavsiyem 🤷♀️🤦♀️