Mervee58 Bsgl bende lierac kullandım ama 38 de çatladım malesef o zaman kadar bişey yoktu doktorum demişti zaten önlem amaçlı kullan ama eğer genetikte varsa çatlarsın ☺️
Dilek1661 Bsgl hamile olmadan önce bütün vücudumu duştan sonra hep Bebek yağı işe nemlendirirdim hamile kaldım devam ettim 33 e kadar sonra bıraktım 37haftalık olucam maşallahhh hiç çatlağım Yok çok şükür🙏
Emishkooo Benim annem 3çocuk doğurdu bitane catiği bile yok. Benim vücudum ergenlikten harita gibi, şimdi 4haftalik hamileyim sanirim artacak kahrolasi çatlaklar 🥺🥺🥺😖😖
Fatma09 Hatice_mustafa vazelin için internette olumsuz şeyler yazıyor bende korkudan aldım ama sürmedim doktor önerdiğine göre kullanılabilir ozaman öneriyor musunuz?
Demettansa Bsgl sadece göbeğinin alt tarafında oluştu. Madecasol kullarım sadece. Durdurdu çatlakları 34 haftaligim henüz başka catlak oluşması. Geçmiş olsun inşallah iyi olur🌼❤