Şuan postunuzu okuyunca çok endişelendim 😔 ben de 28+4teyim 21. Haftada detaylı ultrasonda rahim ağzım 30 mm ölçülmüştü o hafta progestan fitile başladım bir iki hafta yattım sadece sonra doktor değiştirdim doktorum yatmana gerek yok diyor bu haftalara geldim rahim ağzım 27. Haftada 32 Mm çıktı gayet iyi dedi yine yatmıyorum sadece ilaç kullanıyorum ama martta doğum olur denmesi çok korkunç geldi 😔