Tumurcuq Canım içini ferah tut bana 20.haftamda rahim ağzı yetmezliği tanısı kondu ve dikiş atıldı. Şuan 35.haftamdayım. Tuvalet ve yemek haricinde neredeyse hiç kalkmadım hep yattım. Doktorum ani hareketlerden kaçın çok hızlı oturup kalkma, uzun süre oturma, banyonuda ılık suyla ayakta yap dedi. Önce günlük Protestan fitil kullandım mantar gelişince fitili bırakıp haftalık prolutan iğne kullandım. Dikkat ettiğin sürece hiç bişey olmaz. Benimde yüreğim ağzımdaydı hiç bu haftaları ümit etmiyordum. Allah size ve evladınıza şifa versin, sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin.