Sumeyye_g gozdegurbuz93 önceden böyle mi probleminiz yoksa gebelik hormonlarıyla alakalıdır benimde yoktu önceden çünkü
girlorboyy Utayturku bnm de aynı cnm korkuttu lar hep ama doktor t3 t4 yüksek değilse sıkıntı yok dedi
Utayturku girlorboyy Bizim gibi oluğ doğum yapan var mı acaba bi sorun yaşamışlar mı merak ediyorum :)
BusraDevlet83 MiraysMom Doktor en iyisini bilir düşüncesindeydim. Lâkin bütün doktorlar 2,5 altı öneriyor. O nasıl öyle demiş muamma. Başka doktora gitme şansınız olsaydı keşke..
neslihann87 bende muzdaribim bu durumdan biri 5e kadar normal diyo diğeri yüksek diyo kan sulandırıcıda kullanmam gerekiyo ikisini aynı anda kullanamıyorum napıcamı şaşırdım