Ben kasım ayında ilaca başladım.5.30 du benimki 25mg başladım Ocak ayında tekrar gittiğimde gebelik düşündüğümüz için haftaiçi 25mg haftasonu için 50mg verdi doktor ama TSH da sağlıklı bir gebelik için 2.5 altına düşmesi gerektiğini söylemişti dahililiye gittim ben hep çok şükür bu ayın başında hamile olduğumu öğrendim ama hamilelik hormonlarından galiba en son 3.14 dü 3.66ya yükselmiş ptesi randevum var bakalım düştü mü noldu🤔 TSH yüksek olanlar ve gebe planlar kesinlikle ilaca devam etsinler ben 3-4 doktora sordum kadın doğumcu onlarda devam edin diyorlar ama dahiliyeye yönlendiriyorlar. Zaten devam etmemek sıkıntı arz ediyor.