Doktorunuz sizin tüm hamilelik geçmişinizi biliyor ve bu çok önemli birşey. Kuzenim de aynısını yaptı devlette gereksiz normal doğum zorlamaları yüzünden 8 saat sürdü doğumu.önce makata kadar kestiler sonra sezeryana aldılar. Ama kendi doktoru biliyordu onu ve direk sezeryan demişti. Bu kaynanalara noluyor acaba yaaa gitsin kendi doğursun devlette