Seymaaygzz ECeren Aynen doktorun oyle soylemesi beni cok uzdu acaba keseyi kese galiba falan demesi. Eminsen konus degilsin haftaya gel tekrsr bakalim de yani haksizmiyim canm
ECeren Seymaaygzz yanı drlar daha iyisini bilir tabi ama bna kese gibi geldi hemde çoğul gibi ondan kese gibi ne olduğunu anlamadım demiş olmasın 🤔😬hayırlısı olsun
Nesizade05 Seymaaygzz benim bthcg 2.700 dü kese görünmedi doktor beni korkuttu dış gebelik olabilir diye ama 2 gün sonra göründü .🌸
YagizAsyaMom Seymaaygzz siz en iyisi o doktoru değiştin kese gibi bişeylerle ilerlemez bu muayneler.. Bir önceki postunuzada yazdım bu büyük ihtimal kesseniz benimkide sizin gibiydi 😊
Seymaaygzz ECeren valla benimde aklima o geldi herkes cogul gebelik diyince ama kanim cok artmiyoo canm
Ozgee11 Seymaaygzz karından görünmesi için 6000 olması lazım diyorlardı.3 gün sonra görülür bence senin ki