Naimeismail01 Uykuclimon benim 4-5 yıldır var kuzum ameliyat oldum ondan dolayı yüksek yani hamilelikle alakalı değil benim ilaçlarımı da ömür boyu içecem
Oznurrb Uykuclimon testinizi özelde veya eğitim araştırma hastanesinde yenileyin mutlaka. Sağlık ocağı sonuçlarına hiç güven olmuyor. Oradaki sonuçlara göre kansızlık sorunum vardı. Doktorum oradaki sonuçlara güvenmiyorum dedi özelde bir daha yenilettirdi meğer gayet de iyiymiş değerlerim.