Uykuclimon Benimde 7 küsür çıkmıştı ilaçla 2,30a düşürdüm. Doktorum hamilelik boyunca kullanacağımı söyledi her ay sağlık ocağında test yap eğer 2,5 altındaysa bana gelmene gerek yok ama ilacı kullanmana rağmen 2,5 üstüne çıkarsa mutlaka bana gel dedi. Bakalım mart ayında test yapıcam tekrar inşallah normaldir.