Çok garip ama yine de bir ümit. ☺ 8+6 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim ve Eşim de bende kız olmasını çook istiyoruz. Bugün bi arkadaşıma gittim. Kızlarla oturuyoruz falan bana senin kızın olucak dedi. Nasıl yani dedim. Meğer bana belli etmeden başımdan aşağı tuz dökmüşler. Tuzu döktükten sonra eğer yüzüme tutarsam kız belden aşağı tutarsam erkek olucakmış. bende saçımı kulağımın arkasına itmişim. 😄 sonra birde makas bıçak olayı varmış. 2 yastıktan birinin altına bıçak diğerine makas koydular. Makasa oturursan kız bıçağa oturursan erkek olurmuş. Ben makasa oturmuşum 😄 yani evet batıl inanç gibi bişey ama yine de ümitlenmedim değil 🙏🏻😌