Bzbzbz canım benimde bulantılarım vardı birde çalışıyorum çok zorluyordu prilamla çok rahatladımm birde bi zararı yokmuş bebişe 9 ay kullanan bile var eğer çok yiyemicek kadarsa alman iyi olabilir doktoruna sorarak..bnde 10+4 um bebişinn besinlere ihtiyacı var☺️