Gencanne61 10 haftalık hamileyim hic kilo almadim alan varmi acaba. Cok kilo almak istemiyorum o yuzden almadigim icin cok sevindim ama daha erken sanirim
Esma5825 Gencanne61 Çok fazla alınmaz zaten canım o haftafa bende mide bulantısından vermiştim bile şimdi 17 haftalığım 1 kilo aldım almamak daha iyi aslında 😊
Gozdegnc Gencanne61 Zaten canım kilo alımı için çok erken dönemler..alanlarda var tabiki ama almamak daha iyi sonradan zaten alınıyor kilo
TospikAnne Hiç kilo almamışsın ne güzel 😊😊 ben 12 haftalığım ve 4 kilo aldım. Doktorum hızlı kilo aldığımı söylüyor. Yakında saçımı başımı yolcak bu yüzden 😂😂 Bence buna sevin hatta çok çok mutlu ol canım 😘😘
Sulee1 Gencanne61 bende ilk zamanlar almadım hiç bebek kendisini daha çok beslediği için sanırım 5. Aydan sonra 1 buçuk ay içerisinde 9 kilo aldım 43 kiloyla hamile kalmıştım şuan kilo tavan canım 😂😁
Supersmomm Gencanne61 henüz çoook erken bence, 6. Aydan sonra almaya basladım bende oyüzden ilk haftalarda ne kadar dikkat edilirse o kadar iyi 🤰🏼🤗
Hatce06 Gencanne61 sen daha iyisin ben yakında 6 aylık olcam 2 kılo aldım sadece bir dahaki randevumda soracağım bir sıkıntı yoktur ınsallah doktor herşey normal dıyor ama 6 ay olacak sadece 2 kılo 🤔
DidemYldrm Gencanne61 21 haftam bitti 22 e girdim 1,5 kg aldım 170 boyun 58 kg ile hamile kaldım almaman çok normal bence ilk 4 ay hiç alma
Hamzaninannesi Gencanne61 canim ilk haftalar oyle oluyor. Ben 17 haftaya kadr hic kilo almadim hatta 6 kilo vermistim. Son haftalarda bayaa kilo aliniyor ama
Sevde123 Ilk aylarda kilo kaybı bile yaşanıyor smdi almaman çok iyi zaten aşırı bi kilo alımı başladığı zaman doktor diyet veriyor ben 20+6 oldum en son 2 kilo almıştım minikler iyi olduğu sürece hiç almasak daha güzel olucak😄