Merve7644 ben sezaryen olacagim, arkadaşım normal dogum yapti o makatina kadar kesmisler 3 hafta oturamadi dikisleri patladi. bende bunu gorunce normal dogumdan cok korkmustum. dedigin gibi burda da sezaryenden korkutuyorlar, biz iyi dusunelim iyi olsun🦋