Esenidil92 Betl35 benim sadece kullanmadigim unuttugum gunlerde aciliyo rengi ama herhngi bi problem.oldgunu sanmiyorum gonlunu ferah tut 🙏🏽🙏🏽
Edanur5558 Betl35 tamamen vücudun bu ilaca alışmış o zaman istersen biraz daha gözlem yap baktınki normal bir şekilde vücudun kabul etmiş oluyor ilacı tamamen alışıyorsun ❤
Mekamu Bence de alışmış olma ihtimali mantıklı. Bu arada ben de kapsül olandan kullanıyorum sabahları portakal suyuyla beraber içiyorum daha iyi olur demişti eczacı.