firdevs Canım bende Mete bey'e gidiyorum cok cok memnunum. Tatli dilli guler yuzlu biri Cigli Kordon Kadın.D'da Muayene ucreti olarak sigortadan yararlaniyorsaniz 50 tl sigorta yoksa 100 tl.Ama dogumu Sada hastanesinde yapıyor,1600 dogum ucreti normal sezeryan aynı fiyat. Sada hastanesinin cok asırı bi sterilligi yok yani ama doktorumdan dolayı mecburen orada yapacagım dogumu zaten Allah korusun bir kotu durum olmazsa yatacagımız hepi topu 1 gece gidipte 3000-4000 vermekte bana mantıksız geliyor. Zaten hemen hemen tum tahlillerin yapılmıs evin Sada hastanesine asırı uzak degilse Mete bey'e gitmeni tavsiye ederim.😊