Kızlar inanın bıktım artık ya özel hastaneler para tuzağı ticarethane devlet hastaneleri desen ilgisiz 27 haftalık hamileyim adım atmak istemiyorum artık ya bugün özele gittik yine bir resim istedim ya biraz uğraş o kadar para veriyoruz yan yatmış boşver resmi diyor bana az hareket ediyor diye doblere git dedi 57₺ ek ücret istiyor şekerim sınırda çıktı dahiliyeye git dedi ek 75₺ ücret istiyor kadın bişey yapmıyor anca gezdiriyor para kazanmak için zaten 80₺ muayene ücreti vermişim hepsini geçtim 15 günde bir çağırıyor bıktım artık kaz mıyım ben ya yolunacak tüy kalmadı artık ben de 🤭😦😨