Asl_93
Bide şöyle düşünelim Allah korusun düştünüz biyerinize paslı şeyler battı, hayvan ısırığı başınıza geldi ya da doğum sırasında bi materyalden kaynaklı sıkıntı oldu. O zaman o aşınız sizi koruyacak.
Hatta şöyle bişey söyliyim benimde amacım kimseyi korkutmak değil sağlık ocağındaki hemşirem beni 16. Haftada çağırdı aşı için ben kabul etmedim doktorum 20 den sonra uygun görüyorum demişti. Hemşirem de bizde normalde 20 haftadan sonra yapıyoruz fakat geçen aylarda bi anne vefat edince erkene çekmek zorunda kaldık dedi. Dünde gittim ilk dozumu oldum 19+6 da.
Herkesin fikrine saygım var taşıyan sizsiniz karar sizin ama iyice araştırmanızı öneririm. Sağlıklı doğumlar 🥰