Asl_93 yıllardır her gebeye uygulanan bir aşı. Nedense bu yıllarda bir aşı karşıtlığı çıktı. Aşı tedbir için yapılıyor, her şey steril olacak diye düşünebiliriz fakat o gün geldiğinde başımıza ne geleceğini nerede olacağımızı hangi koşullarla karşılaşacağımızı bilemeyiz. Doktorum bana yaptır dedi ve her iki dozuda yaptırdım çok şükür aşı yerimin ağrısı dışında bir yan etkiyle karşılaşmadım.