minnaginannesi Babyone kontrole gittim canim doktorum perinatolojiye sevk etti ama esim ve ailesi istemiyor o yuzden gidemiyorum. Doktorum boyle devam ederse 40 haftayi beklemeden doguma alinabilirsin dedi ama benimkiler anlamiyor abarttigimi dusunuyorlar.
Babyone minnaginannesi tvbe estagfurullah. Nasıl byle onemlı bı konuda doktoru dınlemezler canm. Bence sendr onları dınleme. Gucun varsa gıt gorun uxmana. Doktorunz ne dedı pekı sıkımtı neden olabılırms
minnaginannesi Babyone bebegin sol bobregi genislemis idrarini yapamiyor olabilirmis daha once 2 kez perinatolojiye gittik sorun yok dedi. Esim de bu doktor anlamiyor daha mi iyi bilicek perinatologdan dedi. Ama 3 ayri doktor suyumun az oldugunu soyledi
Babyone minnaginannesi ee canm doktor bobregını olcebılır. Nasıl net bısey soylemıyo kı sana. Ultrasonda bebegın bobregını gayet ıyı gorup olcup sana buyumus mu buyumemıs mı soylemesı gerekırdı.
minnaginannesi Babyone doktorum beni radyolojiye yonlendirdi bobrek olcumunu radyoloji doktoru yapti. Sonuclari doktoruma goturdum bana boyle soyledi. Zaten her gittigimde de suyunda artis yok hâlâ sinirda diyo surekli.
Babyone minnaginannesi anladm canm aslnda yapacagını yapmıssn. Bunun tedavısıde yok. Suyu cok cok azalırsa bebegı erkenden alabılırler . Dogunca duzelır inşallah. Bu arada bebegn cınsıyetı neydı?
Babyone minnaginannesi ılk tvaletını yapınca dogduktan snra duzelıyomus kımısınde. Duzelmesede dogunca mutlaka takıp edılır canm. Senn bebek suyu az dıye hareketı azdır o zaman ama sen yınede dıkkat et canm. Hafeket cok onemlı bu haftalarda .