Kizlar bebeginizin hareketleri nasi karninizi takip ediyor musunuz. Benim sorunum şu, kasilmalari hissediyorum ama bebek hareketlerimi yaklasik 1 bucuk haftadir hissedemiyorum. 30. Haftadan bu yana doktorum suyumun az oldugunu soyluyor perinatolojiye gittigimizde hersey normal diyor. Suyum 5 cm olculdu. Sizin nasil sizce bu olcum iyi mi yoksa endiselenmeli miyim.