Filizcck Kizimmmm bi kaç saat dışarda dursanız yetiyor galiba bizim tatile denk gelmişti bırakmıştk evi ilaçlama şitketleriyle görüşün onlar bilgi verirler ama ilaçlamadan geçmiyor malsf
Kizimmmm Filizcck yok kesin ilaçlatcaz. Tek tük olsa da tahammül edemiyorum. Şu an firma bakıyorm. Teşekkürler
1dem Kizimmmm netten baktım şimdi iğrenç bişey. Çok nadir olsa da benim evde de oluyor. Kaşınıyorum bunları gördükçe. 😠
Nurmur Benim evdede var maalesef rutubet ve nem den dolayi. Henuz ilaclatmadim. Genelde. Gece banyoda cikio karsima. 🙄
Kizimmmm Nurmur evet karanlığı severmiş bunlar. İlaçlama firmasını aradık. En çok duşa kabinin altlrinda mutfak dolaplarıninn altlarında kapı altlarinda ve süpürgeliklerde olurms. Haftasonu ilaçlatcaz inşallah.
Ngh-2 Ben ilacı internetten almıştım, hepsi burda, n11 de satılıyor, kutusu eskinin Avrupa aspirinlerinin kutusu gibi minik bir şey zaten