1dem Kizimmmm benim evde de minik minik örümcek var en çokta yaz mevsiminde görüyorum. Huylanıyor insan🤦. Gümüş böceğini ilk defa duydum bende
[silindi] Kizimmmm Biz ne denediysek kurtulamamıştık üstüne bir de kırmızı örümcek dadanınca yaz başında ilaçlattık o zaman hamile değildim ama adam bebeğe ya da hamilelere bir zararı yok yalnızca ilaç ile temas edilmemesi gerekir demişti. En az 1 sene görünmez dedi çok şükür hala yok.
[silindi] Kizimmmm Bir de nereden yazıyorsunuz acaba? Biz çözüm ararken en çok Kocaeli ve Sakarya’dan şikayet görmüştük de buraya özgü diye düşündük
Ngh-2 Bayer K-othrine sc50 ilacı çok iyi geliyor, hemde kokusuz hiç bir zararı yok, bu sayede kurtuldum ben tavsiye ederim
Kizimmmm [silindi] son 2 Aydir olmaya başladı. Nemi seven bir böcekmş. 3 yıldır aynı sitede yaşıyorum ilk kez olmaya başladı. Önce banyolar sonra mutfak sonra diğer odalar. İlaçlatinca evden gittiniz mi peki? Biz de ilaclatmayi düşünüyoruz ama şu an 33 haftalık hamileyim ve tayinciyiz. Kime gidip de kaliyim bu süre zarfında. Zonguldaktayız bu arada.
1dem Kizimmmm netten baktım şimdi iğrenç bişey. Çok nadir olsa da benim evde de oluyor. Kaşınıyorum bunları gördükçe. 😠
Kizimmmm Filizcck benim başka yerde kalma şansım yok gurbetteyiz. Ama artk son çare ilaclatmak galiba.
[silindi] Kizimmmm Ben de Zonguldak’lıyım. Nemli havayı seviyor gerçekten. Bi yere gitmedik, yalnızca süpürgeliklere sıkılıyor ilaç, 3 gün kalıp kuruyor. Dokunmamanız lazım. İlaçlamaya gelecek olan kişiye de sorun isterseniz.
Filizcck Kizimmmm bi kaç saat dışarda dursanız yetiyor galiba bizim tatile denk gelmişti bırakmıştk evi ilaçlama şitketleriyle görüşün onlar bilgi verirler ama ilaçlamadan geçmiyor malsf