Hilalse AysennHE ben 20 haftalık oldum vajinamda değil ama alt karnımda iki gündür bir ağrı var rengl sancısı gibi uzatamıyorum bacaklarımı kıvırıyorum hep öyle rahat ediyorum rahim büyümesinden diye düşünüyorum çok rahatsız etmediği için paniklemedim
AysennHE Hilalse geçmiş olsun canim hamieyken her adet dönemin geldiğinde sancı olurmuş adet sancısı umarim ciddi değildir üşütme de olabilir dikkat et canım
1004nese AysennHE gece yatarken bacak arana yastık köy artık çatı ağrıları oluyor gittikçe de artıyor birazcık o yüzden yastık önerdi doktorum ☺️
lilayda Annesii ben 30 oldum geçen hafta başladı bi ağrı hafif hafif böyle vajinamin orasında dudaklarin iç kısmında. Korkutuyor beni sen kac haftalik oldun
AysennHE lilayda geçmiş olsun canım ben 28+0oldum Dikkat et canım bu haftalarda olabiliyor demek ki ama yine de ihmal etmemek lazım
Sinemmdru lilayda ay sende benim gibisin bende 30 oldum 29 da başladı bu çatı ağrısı gibi vajinamın kenar kemikleri sanki sızlıyor böyle tuhaf şuan bunu yazarken bile var dün yoktu mesela ağrı ama bugün var dayanılmıcak gibi bir ağrı değil bendeki ama insanı rahatsız ediyor sanki sızı olması
duygusm AysennHE Benim de kas acımalarım, yatıp kalkarken bacak içi çekmelerim başlamıştı, meğer bundanmış. Gün içinde kaslar ısınınca oek acımıyor.
AysennHE duygusm evet gün içinde hiç sıkınti yok gece oluyor ne oluyorsa sabah kalkarken zorlanıyorum akşama kadar da hareket ettikce geçiyor gece lavobaya kalktığımda falan çok aciyor
AysennHE Edaliiii doğru diyorsun canım ihmal etmemek gerekiyor size de çok geçmiş olsun umarım bu kötü bişey cikmaz
Gnl123 AysennHE O haftalarda bendede oluyordu canım,nasil soyliyim sanki bacak arası şişmiş gibi,bazen vajinayada sancı seklinde kramplar oluyordu,ama şimdi geçdi 35 haftamdayım.Olur yani hamileikde oyle ağrılar normal.
AysennHE Gnl123 Anladım canım inşallah benimde geçer kazasız belasız bı dogursak Rabbim hepimize sağlıklı dogumlar nasip etsin insallahhh🤲
Babyone AysennHE cok normalmıs canm bu durum. Sıddetı degıssede cogu hamıle yasıyo belkı bıraz yurumen cok yorulmaman ıse yarayabılır. Bıde vıtamınlere dıkkat et
AysennHE Babyone evet yürüyüş iyi geliyor canım ah bide vitamin ilacını düzenli içsem🤦unutuyorum hergun içmem gereken ilacı bı düzenli icemedim😕
Arasbaran AysennHE bebekten dolayı canım artık asagıya baskısı artıyo bıde dedıgım gıbı rahim günden güne buyuyor bunlar baskı yapıyo ben her gıttıgımde sordum doktora cunku bır sıkıntı yok baskıdan dedı hep. Bazen yururken bıle yuruyemıcek kadar acıyo malesef🙂 Allah kolaylık versın hepımıze hamılelık zor ama guzel zorluklar bunlar. Yeterkı bebegımızı saglıkla kucamıza alalım ınsallah
AysennHE Arasbaran amin canım aminnn hepsi onlara kavuşmak için değer Rabbim kotu hastalık vermesin hicbirimize 🤲içimi rahatlattinn çok sağol canim☺️