AysennHE ihmal etme ve hemen git gününü bekleme. Vücutta oluşan her anormal tepkimenin bir sebebi nedeni var malesef. Bende de vardı umursamadim. Dun sabah uyandim hic derman yok elimde kolumda. Kafami kaldıramıyordum gece baya bir baskı hissetmiştim doktora sadece uğradım tam bakarken kasılmalar başladı. Hemen nst ye aldılar. Sancılar 60 70 lerde açıklık kontrolü yaptılar yani her değişikliği dikkate alın vücudunuzun size vermiş olduğu mesajları tanıyın. Belki bebek baskı yapıyor belki sadece kasların ağrı veriyor bilemeyiz en azından ilaç yazar hayatını kolay devam ettirirsin. Rabbim yardımcın olsun.