Oznr46 Teşekkür ederim ama zaten çok gergın olduğum için böyle seyler okumak istemıyorum. İleri düzey panik atak hastasıyım hatta gebe kaldığımda tedavi görüyordum gebe kaldığımı öğrenince bıraktım ilaçlarımı. Doktorum beni tanıyor derken bana güç vermek için yapabilecegıne ınanıyorum, ben zaten yanında olacağım, bebek için de senin için de bu daha iyi dedi. Biz de spiral deneyelim eğer ki olmazsa uyurum diye konuştuk yani benim kendimi kaybetme anımda zaten ameliyata başlamaz o yüzden de sizin dediğiniz gibi bir durum olmaz