Begonia Ben de panik atak hastasıyım.Gebelikten öncesinde ilaç kullanıyordum.Fakat ben sezeryandan korkuyorum bana asıl o panik ve korkutucu geliyor.Normal doğumda doğumdan sonra herseye bitip iyileşmeye başlıyorsun.Ama sezeryandan sonra toparlanman çok acılı sürüyor.Allah dayanabileceğimiz hangisiyse onu nasip etsin.Zaten normal doğumun bu ülkede az tercih edilmesinin nedeni,genelde devlet hastanelerinde yaşatılan psikolojik tramvalar,ve Türk filmlerindeki,çocukluğumuzdan beri maruz kaldığımız acılı,çığlıklı doğum sahneleri.