Zuhraa Kbra123_ adıyla yaşasın ınsallah. Isim konusunda danışma herkesin düşüncesi farkli canım koy diyende koyma diyende oluyor içine siniyorsa koy❣
Kbra123_ ycllksa eleştiriye açık olmasam burda tartışma başlatmam cnm bi kızın isminin de Kayra olması okulunda ismi Kayra diye dalga geçilip alay konusu olunacak kadar saçma daha küçücük çocuklar onu sadece erkek ismi olarak düşünmezler
ycllksa Kbra123_ yaşıyorlar bariz. Kimse istemez ama arkadaşım koyduğu için yanına birtane daha kız ismi eklemediği için pişman.
Kbra123_ ycllksa bu şekilde söyleyebilirdin ben zaten iki isimli yapıcam kendisi beğenmezse diğerini kullanır
Defnemm22 Canim kizim 4 yasinda ve krese gidiyo.isimleriyle bile birbirlerini elestirebiliyolar.etrafimda cok kayra var ve hepside erkek.birde cok hareketli cok bilmisler.isimler karakterleri cok etkiliyo.benim nacizane dusuncem kizina bu ismi koyma.erkek kayralar dalga gecer kizinla
ycllksa Defnemm22 bak işte bayan kabullenmiyor yaşıyorlar ve çocukta psikolojşkmen etki yaratıyor bu durum
Kbra123_ Defnemm22 sadece Kayra olmayacak nehir Kayra olucak benim içimden geçen böyle koymayı düşünüyorum herkesin görüşü farklı yani sonuçta İsmet koymuyorum
Defnemm22 😁😁Çok tatlisin yaaa.tabiki ne koymak istersen .Sadece nacizane tecrübe ettiklerimizi yaziyoruz.yoksa kuzularimiza ne koysak yakisir😘
Aleynaerbasss Her ne istiyorsanız onu koyun bebeğinize ismiyle sağlıkla yaşasın inşallah ismin erkeği kızı olmaz .Bizde oğlumuza toprak ismini koyacağız .Bu tarz unisex isimler her iki cinsiyete de yakışıyor ❤️
Kbra123_ Aleynaerbasss Aleynaerbasss evet canım bencede toprak kıza da oluyor erkeğe de adıyla yaşasın 🙏
Aliayse Kbra123_ benimde kızım olcak soyadımı Gökçe ismini vercem nasipse bide babamız isim koyacak seçim yapabilirse, Zeynep, İrem, Eylül bu arada zeynebin anlamı babasının mücevheri demekmiş Bi düşünün isterseniz
Defnemm22 Yalniz cidden 4 5 yaş grubu çok bilmis oluyo.bu nebicim isim yaa.sacina bak cok komik olmus ha ha haa usluplari var.o onu giymis yok ben onunla konusmam tavirlari.bizim zamanimizla cok farkli bir jenerasyon.tecrübeyle sabit bazi seyler.insan basina geldikce anliyo😊
Senaeksi Kbra123_ doğrudur çünkü bizde kime desek kıza da konulduğunu söylüyorlar ben erkeğe denk geldim sadece 😄
Duygukc Kbra123_ anladım canım ozaman çoğu kişi erkek ismi olarak bildğine göre rahatlıkla koyabilirsin 😂😂🥰
Kbra123_ Duygukc çoğu kişi de yeterli bilmiyormuş demekki canım ben kıza koyucam dedim erkeğe koyucam deseydim verdiğin cevap daha mantıklı olurdu çoğu kişi erkek olarak bildiğine göre koyabiliriyprsun diyorsun ya kendince laf mı sokuyorsun
Duygukc Kbra123_ hayır canım niye laf sokayım sadece karıştırıp yazmışım özür dilerim bian erkek bebeğinize koyucağınızı düşünüp rahatlıkla koyabilirsiniz ozaman diyip kalpli gülücük atmışım laf falan sokmadım kusura bakmayın
Kbra123_ sonsuzadek ben yeterli araştırmayı yaptım put demek değil saygı duyulan büyük bir kimseden gelen iyilik ve çocuğa koyulması caiz