Benim 14 ve 15. Haftada kanamam oldu. 16. Haftadan beri o kasılma var şu an 29. Haftadayım. 3 doktora gittim 3’ü de bebek toplanması dedi. İlk başlarda tam olarak anlayamıyodum erken doğum belirtisi mi acaba diyodum bebek büyüdükçe anladım toplandığı yere bir süre sonra vurmaya başlıyo. Önceden toplanma küçüktü bebek büyüdükçe toplanma da büyüdü. Endişelenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum 😊